lørdag 20. august 2011

Bilposering!





I går tok Rannveig, vår mentor, oss med ned til Cuenca for å handle litt. Først spanderte un velkomstmiddag på oss, deretter dro vi til en bilforetning for å se på noen biler, (les; for å få tak i en bildel til Rannveig, mens vi koste oss med å ta bilder) Bildene taler for seg selv.


Ellers fant vi en liten lekeplass mens vi hang på bilforretningen. Dette viser vel at jeg fortsatt er førskolelærer og kan dette med å leke :) Gøy har vi det ihvertfall!!

2 kommentarer:

  1. Årre, dere to FINE og SEXY kvinner! Utrulig at jeg tok sjansen på å sende dere avgårde! Men det fryder mitt hjerte å se at dere har det så bra! Kjenner jeg er litt småmisunnelig =)
    Nyt tida jenter, et halvår går fort! Jeg gleder meg til å følge med på deres sprell:)
    Glad i dere begge to!

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, Ranveig, her er det god plass til flere FINE og SEXY kvinner som deg selv, så det er bare å joine!! =)

    Glad i deg også!

    SvarSlett